אחרי מאבק על חייהם, נפטרו שניים מפצועי הפיגוע בשער יפו

    בנצי ליזרוביץ No Comments on אחרי מאבק על חייהם, נפטרו שניים מפצועי הפיגוע בשער יפו
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שעות ארוכות של תקווה הסתיימו בטרגדיה. כוחות ההצלה והרופאים נלחמו ממושכות על חייו של הפצוע האנוש מהפיגוע הצהריים בשער יפו בירושלים, אך לפני זמן קצר, הוא השיב את נשמתו ליוצרה, בבית החולים שערי צדק.

    ההרוג, עופר בן ארי, בן 40, תושב ירושלים, נשוי ואב לשתיים, נפצע באורח אנוש כתוצאה מירי של לוחמות מג"ב, תוך כדי פעילותן לנטרול המחבלים. בבתי החולים מאושפזים 2 פצועים אחרים בפיגוע, שנמצאים במצב קשה.

    דקות קצרות לאחר מכן, פרסמו בית החולים הדסה על פצוע נוסף בפיגוע, שהגיע עם פצעי דקירה רבים, ולא שרד את הפגיעה. ההרוג הוא הרב ראובן בירמכר, 45, תושב טלזסטון ורב בישיבת אש התורה.

    את הפיגוע ביצעו ענאן חמאד, יליד 95׳, יחד עם עיסא עסאף, יליד 94׳, תושבי מחנה הפליטים קלנדיה, שניהם היו כלואים פרקי זמן קצרים בישראל על פעילות טרור. שניהם נהרגו במהלך נטרולם.

    ממשטרת ירושלים הסבירו את הסיטואציה הקשה, ותיארו את השתלשלות העניינים: שני מחבלים ערבים הגיעו לכיוון שער יפו, הבחינו ביהודים והחלו לדקור באמצעות סכינים. לוחמות מג״ב הבחינו באזרחים שרצים בבהלה לכיוון השער, הבינו כי מתרחש אירוע והחלו לצמצם טווח תוך ריצה נגד כיוון בריחת האזרחים.הלוחמות הבחינו בשני מחבלים עם סכין כשהם דוקרים גבר, וביצעו ירי לעבר המחבלים וניטרלו אותם.



    0 תגובות